hejdå..

Det är tungt nu.
Flytt på fredag lixom, jag har inte ens sett lägenheten. Och ja, såklart det ska bli kul! Jag älskar ju staden.
Men tänk hur mycket som har hänt på den här tiden, Jag har haft VÄRLDENS BÄSTA grannar, Erika kommer du ihåg när vi brukade kolla på iflm i din stuga? Eller när vi bara låg och pratade i timmar. Eller Alex haha! Vilka minnen vi har tillsammans, galeet.
Och Borak och Jimmy, jag är glada att jag har fått lära känna er åxå. Och Ronja såklart.
Det är galet. Tänk er, My ska bo i stan igen!
Roo gård asså seriöst tjejer, utan er är jag INGEN. Jag minns första dagen jag var där, mamma verkligen ÄLSKADE  Roo gård, det gjorde jag åxå, jag visste att det var min framtid.
Jag var blyg och rädd. Första hästen jag red var Mirre ! Hahaha.
Det var första dagen jag såg Freja, min mamma snackade om henne JÄMT. Jag ville verkligen vara hennes vän. Och det ville hon tydligen åxå, jag menar sis, du är fan bäst.
Asså jag menar ALLA jag har träffat.
Ni vet inte hur mycket ni betyder.
Ni ÄR mitt liv, jag klarar mig verkligen inte utan er.
Jag kommer sakna det här livet så otroligt mycket. Jag trivs verkligen.
Det är jobbigt, för jag vet inte vad som händer nu. Jag är livrädd för framtiden.
Jag hatar att inte veta. TÄNK ER att det har gått 2 år? Jag var 11 när jag kom till roo, skulle fylla 12 och nu är jag lixom 14?
Det är otroligt läskigt.
Lantis My, jag kommer sakna dig, nu ska vi våga oss ut i verkligheten.
VÄNNER, TACK! Utan er är jag ingen, ni betyder mest. (L)

Kommentarer
Postat av: lollo <33

fan vad jag kommer sakna dej,ditt leende och alla roliga tider tsm <33

fan fan fan

älskar dej my <333

2010-09-27 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0