I´m back..

Så nu kan ni får mer kontroll över mig igen.
VARFÖR slutade jag?
För att jag skaffade mg ett liv, eller nått.
Detta tänker jag på just nu..
Imorron får vi nyclarna till lägenheten, men jag får inte följa med, för jag ska till skolan -.-
Men mamma ska ta bilder, jag är fett nervööös! Hoppas Hoppas Hoppas det blir bra!
PÅ FREDAG SKA JAG TILL LINNEEEEA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTAVÄÄÄÄÄN HÖÖÖÖÖÖÖÖRBEEEEG!! Tror jag att jag är glad eller? FYFAN vad kul  vi ska ha <3
Nu ska göra min so läxa. HA DET!
//Myysan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ansiktsuttrycket på första bilden... :D/ mirre

2010-10-02 @ 22:34:34
Postat av: nicole

där var ju jag!! haha älskar och saknar dej my!! <3 //nicole

2012-08-07 @ 23:28:46
URL: http://ninochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0