Framtiden har redan börjat..

.. Och jag har varit inne i min nya lägenhet idag. Tyvärr fick jag inte några bilder, men det kommer sen.
Den var ändå kanske najs.. Det finns värre lixom.  Helt okej, skulle vilja ha liiite större urm eftesom jag ska få det lilla tydligen eftersom mamma vill ha en dubbelsäng. Men man vänjer sig.
Det känns bra iaf, FYFAN vad kul det ska vara att flytta, kommer dock sakna detta ENORMA hus. Det är ju fan AAASStort.
fyfaan vad vi ska kasta skitgrejer.
OCH VI HAR INGET BAAAADKAAAR!
Jag dör typ.. Men eftersom vi har 1handskontrakt ska vi förmodligen köpa det ^^
imorron (L)
haha  nu är jag trött på att skriva.
MASSA BILDER kommer sen om imorron när jag ska vara med hööööööörbeeeeg <3
finaste hästen jag inte hunnit rida idag ):
//Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0