Jag vill inte vara perfekt, bara vara den jag är.

Igår kunde jag inte sova, alla tankar bara snurrade i mitt huvud. Hur ska jag göra? Vad orkar jag själv med? Vem vill jag vara? vem är jag?
Och om jag börjar på Roo igen, vet jag redan hur det kommer att sluta, jag kommer bli fast. Och sen slutar det med att jag måste sluta iaf och GAH. Jag orkar verkligen inte med allt.
Det är iaf bestämmt att jag ska gå i Länna ett tag till, sen ska vi flytta, vart ska vi flytta? Jag vet inte ett skit just nu, och det hatar jag. Jag vill kunna säga vad jag ska göra med mitt liv, men det hár jag ingen aning om.
Allt är just nu bara en gåta.


Fotograferad och redigerad av Miranda Gehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0