Ingen film, och inget städande.

GUD. Jag lovade mig själv att städa så att det skulle vara fint tills mamma kom hem, och jag har inte gjort ett skit.
Jag tittade inte ens på filmen! ELLER har skrivit på boken, vad är jag för slö människa igentligen? MY MY MY, FY FY FY.
Men jag kanske ska diska nu, eller vågar jag det? Ja det gör jag säkert, :) Vecka 30 ska vi ha typ "åkerbesökgrej" med folk som va med på ett ridläger, det kommer bli najs och jag lovar er att bilder kommer upp!
Men nu ska jag göra en My Måste lista. Jag hatar sånna listor.
MYS MÅSTE LISTA;
Jag måste börja träna
Jag måste klippa mig
Jag måste börja träna
Jag måste få bort alla 1000tals finnar.
Jag måste börja träna

hejdå, nu ska jag ducha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0