2010!

Igår var det helt sjukt!

Det hände väldigt bra saker, och väldigt väldigt dåliga saker, men jag pallar faktiskt inte gå in på dom sakerrna nu.

Först var mamma och jag med malene  elr vad hon heter xD
Sen skulle hon ta in hästarna, så jag var ensam (Med Ronja)
Sen så försökte jag få tag i några, men dom svarade inte så jag ringde till tilda och amelia och var med dom ist, det var jättemysigt!
Vi gick runt lite i hela spersboda (:
Sen var Amelia tvyngen att dra, så jag stack hem till Tilda, (=
Nu får jag snart besök av bästaste nicole :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
Har inte sett henne sen 2008 typ.. Fast dom ska ju flytta till afrika ):
Men vi får deras katt som minne (:
Nu orkar jag inte skriva mera

// Puss Puss Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0