Saker jag verkligen..

..Verkligen måste ha...
Till mig:

Säkerhetsvästen Racesafe 2 295 kr på hööks.
Varför just denna säkerhetsväst? Jo, den är så otroligt skön, snygg och godkänd.
Hoppspö m. Gummihandtag, 50 cm 79 kr från Hööks.
Jag behöver verkligen ett hoppspö, och gummihandtag är otroligt stadigt och mysigt astt hålla i, samt att det är svart.
Läderstövlarm. snörning horsehead 1 889 kr från hööks.
Nya ridstövlar MÅSTE jag verkligen ha, mina är så förstörda så det finns inte.. Och jag tänkte mig ngt sånthär..Snygga svarta och inte så farligt dyra.
Till hästen:
Gramantyglar i läder 179 kr från hööks.
Min häst gillar gramer, han trivs i det, och det ger mig självkänsla att rida i det, plus att jag inte ska göra det hela tiden, bara någon gång ibland
.
Silver schbrak alround/Hopp showmaster 179 från hööks.
Danny skulle väl passa i dethär schabraket? Tänk, dethär schabraket, svart sadel svart/vit hjälm svarta benskydd, det blir väl fint?
Men nu är klockan 03:38 så jag ska nog sova nu..

Kommentarer
Postat av: Matilda,

Nu har jag länkat till dig på min blogg!

Vänster sida c:

2010-08-07 @ 09:00:55
URL: http://matildafail.blogg.se/
Postat av: LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

ang. balsammetoden:



balsam innehåller rengörande ämnen. Dessutom så masserar man grundligt, dvs man tvättar mekaniskt istället för kemiskt. Håret blir precis lika rent som med shampoo fast utan att bli uttorkat.



Om man gör rätt.



Det blir inte smörigt eller fettigt och det blir ingen beläggning. Det är därför man undviker silikon.



Tror du mig inte? Jag har hållt på ett par år nu. Se själv: http://ladydahmer.blogg.se/images/2009/bild-233_33568612.jpg



om du upplever att håret inte blir rent eller att ni måste tvätta mer ofta så gör du fel. Massera ORDENTLIGT och skölj ORDENTLIGT. Det är oftast de fel folk gör. ALternativt att man använder fel sorts balsam. Ett tvättbalsam ska inte vara tungt eller för slitet torrt hår. Man får prova sig fram helt enkelt. Och öva på massage och skölj.



mer tips i min blogg under no poo kategorin!



2010-08-07 @ 15:24:13
URL: http://ladydahmer.blogg.se/
Postat av: shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-08 @ 00:28:42
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0