Nu kanske..

.. Min dator vill sammarbeta med mig å lägga upp lite bilder..
Idag så red jag iaf Danny, det var underbart (som vanligt) men det gick inte alls bra eftersom dom här två dagarna har varit förjävliga, jag var tvungen att rida barbacka eftersom sadeln var i transporten (?) haha. Och jag gillar inte det eftersom  ag skumpar så mkt på dannys lilla rygg >: Men mamma är ledig imorron, så jag ska fråga om jag kan få en privatlektion :)
Idag åkte jag inte till stan, även om jag hade velat det av hela mitt hjärta, men jag gör det imorron åxå ist, mamma ska dit så jag får skjuss, och det tackar man aldrig nej till. Familjen har inte kommit hem än så jag har inte fårr min HTC, that´s right! HTC vadet! Jag ska köpa min broders eftersom han tyckte att den var för komplicerad :P
hahah.
Vet ni? Jag ska ta bort allt äckel i mitt ansikte :D Coolt va? :3
Och, är det någon av er som vet en bra musikskola på söder?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0