Nu är det så att...

...Min mamma kom hem idag!! Och jag har faktiskt saknat henne en hel del ^^ Jag vaknade av hennes stämma :3
Idag så har jag köpt en FRIDA tidning, och jag måste säga att den är en väldigt väldigt bra tidning, den nya FRIDA tidningen kommer ut den 5:e, så jag har ngt att handla haha.
Fast, det ända tråkiga är att det typ alltid alltid alltid handlar om samma sak. kärlek. Men men, skit samma. :)
Det är ändå en väldigt väldigt bra tidning!
(På bilden ser ni en gammal tidning, men jag orkade inte fotta och lägga in bilden på den nya tidningen ^^)
Sen har jag även köpt Tresemme! Det är typ VÄRLDENSBÄSTASCHAMPOO om du frågar mig. Det är vääldigt dyrt, men det håller verkligen vad den lovar, så om du vill ha prima resultat, prova tresemme!
Och efter det var jag och mamma och såg på Bröderna Karlsson, och den var faktiskt riktigt bra! Vi tittade dock på bio i norrtälje, så det var fett dött, det är det alltid i norrtälje! :O
Och Björn Bengtsson som spelar BÅDA huvudrollerna (snacka om cool grabb!) brukar vara på mammas jobb, om du inte har sett filmen, Så tvingar jag dig, för den var grym. Den var lixom inte som dom vanliga gamla  svenska filmerna med tårar, död å blablabla. Detta var ngt nytt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0