Jag märkte en sak igår..

.. Jag tittade på filmen fight club, (vilket är en otroligt bra film, som ni borde se om ni inte redan har det.)
Och så frågade den ena snubben "Vad vill du göra innan du dör?" "Jag vet inte" svarade han. Den första snubben körde på fel fält så att dom förmodligen skulle krocka. "Skulle du vilja dö nu?" Frågade han. "NEJ!" "Varför inte?" den andra blev tyst.
Och så tänkte jag mig i hans situation, vad vill jag göra innan jag dör? Och jag har faktiskt inget svar på det. Eller jo om jag tänker efter, men inte bara direkt.
Så jag måste skaffa mig mål.
MYS MÅL:
Gå på dendär ansikts grejen å få bort alla finnar
Tävla min häst
Skapa minnen med mina kompisar
Flytta till sthlm
Hitta en kariärr.
Och jag fick nyss reda på en sak, men det är hemlighetstemplat för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Matilda,

Hej din kork, jag vill träffa dig snart jag med, ja c:

<3`

2010-08-05 @ 17:25:32
URL: http://matildafail.blogg.se/
Postat av: Matilda,

Jag tror att det ska funka o:

2010-08-05 @ 18:55:12
URL: http://matildafail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0