11 Maj Första inlägget.

Första inlägget, första bloggen.
Jag kommer försöka vara ganska aktiv med min blogg, om jag lyckas är en annan sak xD
Min desaign är ´gjord av Miranda Gehlin. 
..
Idag har det inte varit en så bra dag, vaknar klockan sex, som jag ska görasonmar om, vaknar sju! D:
Åker med Alex mamma till bussen. Kommer till skolan.
Satt på rasten, gjömde gympan, så sa Sara:
" A men vi skiter i det "
Jag ba
"skolkar inte vi då ? " 
Sara "nääj då"
 Så vi satt inne på bdb xD
sen skrev vi en Novell. Min handlade om 2 tjejer som hittade sej själva på internet.
Fett tråkig novell om du frågar mej xD

Jag blev klar med min låt igår natt åxå :D Här kommer den :

                                 

Försök



Vers: Alla säger att jag ska fortsätta kämpa, fortsätta att le och fortsätta att skämta, bara vara stark och sluta att gråta försöka stå emot, utan att låta. Det är inte lätt, även fast man tror det, man kämpar så hårt, tillslut så kommer blodet.  Tiden läker alla sår det har jag nu förstått, behöver ingen hjälp och jag hatar dej förgått. Detta har jag levt med så jävla många år, tänker ofta på det, som om det vore igår. Jag hatar dej förevigt, det kan du väl förstå? Allt som har hänt, jag försöker ändå. Minnena jag har dom vill jag radera, vill glömma tiden, jag vill bara försvinna, jag tänker på min framtid, och på allt jag måste hinna innan jag dör, mitt liv det får ej sluta såhär.


Ref:  Jag ska försöka att kämpa på,  Jag ska försöka att kämpa ändå. Jag ska försöka att hitta tillbaks.  Ja jag ska kämpa tills jag har fått svar.

Jag orkar inte bry mej nåmer.

Allt jävla skitsnack blir ju bara mer, orka leva, palla att dö det suger att leva, men jag vill ej försvinna.     


 Vers: Försöker vara possetiv, men jag vill bara dö, åka upp till himmelen och sen flyga iväg.

Bli en liten ängel som kan vara fri, flyga i det blåa och känna en varm vind.  

 Det är bara kämpa på det är mitt ända val , även fast mitt hjärta känns som en tom sal

Försöker var glad och dölja alla tårar , men när natten faller in känns allt som sårar

och varje gång jag andas känns det så  tungt försöker att spegla framåt och tänka "allt är lugnt"

 Försöker prata ut med alla mina vänner, jag försöker att förklara allt det jag känner.

Alla mina vänner stöttar mej till hundra, vad som än händer, så finns dom alltid där.

Dom betyder allt för mej, jag lovar jag svär.

När jag inte hittar ut så visar dom vägen, visar mej tillbaka, visar mej världen, berättar vem jag är, och vad jag ska göra.

När jag inte orkar mer, så brukar dom höra.



Ref:  Jag ska försöka att kämpa på,  Jag ska försöka att kämpa ändå. Jag ska försöka att hitta tillbaks. Ja jag ska kämpa tills jag har fått svar.

Jag orkar inte bry mej nåmer.

Allt jävla skitsnack blir ju bara mer, orka leva, palla att dö det suger att leva, men jag vill ej försvinna.    


Stick: Jag försöker leva livet och ha det bra, glömma vad som hänt, försöka må bra.

Njuta istället, för att känna sorg, försöka se hoppet, vad du än gör, det värsta som händer är att du dör.

Våga va dej själv, skit i alla andra, vad dom än säger, fortsätt att vandra.

Vänd inte om och börja gå tillbaka. Tänk alltid framåt, försök att inte klaga.

Lev bara livet, ta dag för dag.  Försök leva långsamt, det ska nog gå bra.

  

 Ref:  Jag ska försöka att kämpa på,  Jag ska försöka att kämpa ändå. Jag ska försöka att hitta tillbaks.  Ja jag ska kämpa tills jag har fått svar.

Jag orkar inte bry mej nåmer.

Allt jävla skitsnack blir ju bara mer, orka leva, palla att dö det suger att leva, men jag vill ej försvinna.    


Den är fett dålig, men skit samma :D
Ganska nöjd iaf (A)

Syster ringde mej nyss och fråga vad Dannys (min häst) bett var, om någon har snot det blir jag jävligt förbannad D:
jaja, skriver kanske lite mer sen :D

Puss Puss // Mysan


Kommentarer
Postat av: Mirre

sv; Den var ju visst bra! ^^ Ska länka dig i min blogg! Headern var klar nu btw, blev den fin? :D

2009-05-11 @ 15:47:57
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: Mysan

sv: den blev jätte fin :D tack <3

2009-05-11 @ 18:00:38
Postat av: Mysan

sv: den blev jätte fin :D tack <3

2009-05-11 @ 18:01:01
Postat av: Matildaaaa

Hihi, fin blogg Mysis :D Jag ska kolla på din blogg varje dag! :D



Och noooo, inte skita u gympan eller någon annan lektion! D:

2009-05-11 @ 18:28:12
URL: http://matildabeausang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0