Tävlingar idag :D

Inatt sov jag oss bästaste Alex <3
Hon tävlade Orcus på Roo idag :D
Jag lovade att vara med henne heela dag, men jag gjorde inte det /:
förlåt Alex /:
Jag hjälpte allihopa, det är fasn svårare att vara hästskötare än den som tävlar xD
Jag hjälpte inte bara Alex, utan typ alihopa xD
och sen fick jag reda på att jag skulle hjälpa Siri som skulle tävla dressyr på älsklingen <3
Sen gick jag dit, (till kulles) Jag kunde inte fotto alex /:
Sen "hjälpte" kjag Siri och Ander.
Det var fett najs :D
Och på vägen till tävlingen så började jag gråta för att jag lyssnade på en Snook låt, den var så jävla bra !  Vilken jävla röst :D
Först red Jossan, det gick asbra :D:D
Hon ska vara nöjd ! <3
Sen red Siri, det gick så jävla bra !! :D:D:D:D <33333
Hon var väldigt nervös innan, men det fick så himla bra !
Jag råkade bita ander i fingret xD
Jag mådde skit.
somnade och var jäte kall /:
Jag åkte hem med Zalle, jag trodde att jag skulle dö xD
men det var "jätte" mysigt (:
jag dog iaf inte xD
dom skusade hem mej, fan va snällt :D
Sonmade i bilden (A)
Men jag mår bättre nu (:
jag ska träffa Matilda idag :D
 Jag ska faan göra, hur jag än mår.
Jag behöver henne nu.
<3

Så har min dag varit x)

aja nu sitter jag här, helt ensam i mitt stora hus, och väntar på att  Piff och Sparris ska komma och hålla mej sällskap :D

Puss Puss //Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0