Ras Cricket ! :D <3

Jag Älskar Ras Ckricket ! :D <33
Dom som misstolkar detdär kan ta sig i röven x)

Han är bara BÄST! :D :D
Speciellt "Skin"
 Lyssnade på den låten 50 ggr igår xD
beroende? x)
Dom som tror att låten "skin" Handlar om gräs är dom ju helt jävla dumma ihuvudet?
Dom som knarkar har ju också känslor?
OM han ens knarkar?
faan, jag hatar er jävla rasister! D:

Ras Cricket, du är bäst <33



Ibland vill jag bara DÖÖÖ D:
bara försvinna. aldrig komma tbx.

Men.. Sen loggade "My du är den mest underbara personen i mitt liv (L) "  in.

SUPER DUPER HAPPY FACE :D <333

Onödig fakta.. Skitsamma xD



Vakna bara liiiiiite försent idag xD
men men, fick skjuss av mamma :D
Matilda har inte kommit till skolan idag helller /:
stackarn.. Krya på dig :D <3
Iaf, vi spelade in våra reklamfilmer idag xD
jag var tvungen att dansa på ett bord -.- xD
Det var jääävligt kul :P
Vi var tvungna att göra det 5 ggr innan det blev "perfekt"
jag asgarva x'''D
 Och sen hade vi engelska, och jag skulle göra den här jävla engelsagrejen, prata om don här jättarna för Marianne, det gick asbra :D
Sen på gympan -.-..
Det asregnade som faan. Jag Sara och Linn gick på promenad.. 
Linn lånade mina skor för att hennes inte tålde vatten. 
Jag gick utan (:
 Det var mysigt. 
Sen slutade vi, 
HEEEEEEEEEEEEEEEEELG. 
JAGska vara med LINN :D <33



 

Kommentarer
Postat av: Myran

..

2009-09-03 @ 11:31:23
URL: http://kentsdottern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0