Natten blev ingen dröm..

Igår kom äntligen Matilda och Alex, även också Ebba.
Gud va glad jag blev :D
 Det var så länge sen lixom..
Ebba skulle rida Lexton, och Alex red Diamantur.
Jag och Matilda fottade lite.
Det var mysigt (:
Vi skulle sova oss Alex i hennes stuga (:
Jag och Matilda sov där uppe :D
Det var asmysigt (:
Alex och Ebba sov där nere och Amanda som på golvet :P
Sen somnade jag xP
jag vaknade av att amanda hällde på sårsprit på min axel.
FAN va det gjorde ont D:
Blev på asdåligt humör.
Sen flummade alla utam jag och matilda.
Jag fick värsta dampen tillslut och ba " FAN TA OCH HÅLL KÄFTEN!!"
Ebba och Alex fnittrade, jag blev bara mera irriterad.
"men du sa ju att vi fick väcka dej"
ja, svarade jag, men ni fick inte hälla ngn jävla sprit på mej !
 Jag tänkte gå hem, men Amanda elr Matilda gömmde min sko. Jag ville inte gå hem med bara en sko.
Tillslut somnade jag igen, och sen i morse pratade dom om mej, dom trodde att jag sov men det gjorde jag inte, jag lyssnade och hörde allt va dom sa..
Det var inge roligt att höra på.
Jag "vaknade"  sen och dom gick ut och jag låg kvar, ensam i mörkret,
Jag smsade med Matilda, efter ett tag gick jag ner till dom och åt frukost, dom hade kul :) Det var härligt att se .
Själv satt jag bara där och sa inte så mkt.
Alex , Ebba och Matilda red Lexton.
Jag gick ut med Voffi medans.. Jag tappade bort mej, men jag hittade snabbt tillbax, det var också ganska härligt att glömma alltihopa .
När jag kom hem letade jag lite efter tjejesrna, dom red fortfarande, Matilda kom in efter ett tag. 
" skulle inte du gå ut? " 
 "Jag letade efter er" Sa jag.
"Kom med och va med oss"
"Nej, dom vill inte vara med mej"
"Okej, men jag finns här ute om du vill ngt"
jag stängde dörren och lyssnade på "Sofijah - Horungar"
Satt lite inne på bdb och så..
Sen hörde jag hur dörren öppnades, det kom någon in..
Det var Ebba.
Hallå vf kom inte du ?
Jag har ont i huvudet och så..
Hon stannade litet tag.
Sen sa hon " kom nu"
okej då..
Jag gick med dom ut.
 Dom är inte sura på mej :D
Jag smasade med Sara, hon förstår mej precis :D <3
Nu är allt bra igen hoppas jag..
Jag käner mej jätte elak /:
Dumma jag D:
Jag skulle bara mata hunden, men jag är tvungen att skriva i bloggen xD
Ska rida Danny sen ikväll :D
 aja, vi ses :D

Puss Puss //Mysan


Sofijah - Fly Awaly *Om ni lyssnar på den, förstår ni hur mitt liv är /:

Kommentarer
Postat av: Mirre

Men bra att det löste sig! <3

2009-05-17 @ 17:26:29
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: Mirre

sv; JAAAAA HELLO KITTY FTW ._. VI BORDE BILDA KLUBB! :D

2009-05-17 @ 17:58:13
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0