naaww :') <3


~Matilda ?!#$%&*^" säger:

men jag har min synvinkel på allt så här är det:

en gång på 2000-talet så fanns det en ridskola som hette Roo Gård. många red där och var kompisar. en dag började det en ny tjej där som hetter MY. Matilda hade hört mycket gott om My, och matilda ville börja skapa kontakt med My. Men hur skulle hon göra? det fanns en sida som hette" bilddagboken.se" då. Matilda hade den sidan och My också.....

~Matilda ?!#$%&*^" säger:

dem blev vänner på bdb och började attprata smått i stallet och mera på bdb. My, som blev vän med matilda på bdb, matilda började att kommentera allt fler och flev bilder på Mys bdb. sedan frågade matilda om Mys msn, my sickade den och dem började att prata allt mer och mer. både på internet och i stallet. en dag skrev my "matilda Beausang <3" på bdb. Matilda blev mega happy så att hon började att

~Matilda ?!#$%&*^" säger:

gråta och sen fortsate my så. Matildan, som aldrig hade känt sig så älskad förr, hon grät för varenda sak my skrv till henne, för hon kännde sig ÄLSKAD för första gången i hela sitt liv, my var inte den dära 12 åriga blyga tjejen, my var den där 12 åriga tjejen som hade så mycket att erbjuda och så vidare...

~Matilda ?!#$%&*^" säger:

My, du är Modig, bäst, har e helt egen personlighet och är söt och alla gillar dig! <3` jag är mer än glad att du finns vid min sida <3` du är helt klart bäst!

~Matilda ?!#$%&*^" säger:

Men nu ska jag sova! vi ses imorrn :* ha det bäst söte du! <3 älskar dig! <3 :*** <3

Mysan, Ebbas bästavän säger:

Jag älskar dig mera än mest <33 :* Puss och kram

JAG ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer
Postat av: Matildaaaa

JAG ÄLSKAR DIG MERA ÄN VAD DU TROR! <3`

2009-05-30 @ 23:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0