Igår..

Hej bloggen :D
Förlåt att jag inte skrev igår men jag kunde inte, min data ville inte sättas på D:
IGÅR dog min råtta och inte i förrgår..
Micky gjorde en gravsten till hnm och Amigo, jag började gråta, jag pallade inte vara hemma, så  jag gick till Ronja istället, det var bara Erika hennes kompis och Ola som var där. det var mysigt iaf, det är alltid mysigt att vara där :D
Jag åkte till norrtälje igår,  vi skulle leta efter en väska till mej, vi titytade i tre affärer, men hittade nigen /:
Men då kom jag på att jag måste ha en skolavslutnings klänning, hitytade ingen, men på den sista affären gjorde jag det :D
Den är typ chock rosa..
värsta sommarklänningen :D
Aja, det hände inte så mkt igår.. Inge kul iaf.
Fick reda på att Roo har köpt en TILL ny häst, Stor D-ponny, kallas typ Buno xD gulligt ^^

IDAG: 

Idag ska jag till grönan med min klass :D
ska bli fett najs :D <3
jag vaknade 5 för att jag skulle duscha, men jag orkade inte xD
men sen gjorde jag det iaf x)
Just nu är jag i skolan och sitter brevid en gäspande Sara .
Såg nyss världens finaste bild på älsklingen :

FOTOGRAF: SIRI BRANDELL :D:D <3







Men nu har jag brottom, ska borja nu ):
skriver senare :D

// Puss Puss Mysan


Kommentarer
Postat av: Mirre

Hoppas du fick roligt på Gröna Lund! ;) <3

2009-05-14 @ 17:11:44
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0