Igår kväll och idag :D

Ja, jag tittade på hästen igår :D
Jag visste inte riktigt vem det var först, sandra (ägaren) va inte där (:
men iaf, det var en vit C-ponny som hette Elvina.
 Hon sa att den var seg, men om man bara satte igång den skulle det gå bra :D
Jag sak rida den på torsdag efter att jag har varit på Roo.
Elvina kunde gansa mkt i dressyr så hon också.
Och hoppade allt! :D
Faan va kul :D


Fick reda på att Felix och Nicole ska flytta till Afrika D: 


TÅRAR :'(
Ni har alltid bott långt bort, men det här var väl ite överbrivet?

Faan, hur ska vi kunna hålla kontakten nu ?

Ni kommer inte ha ngn dator, eller mobil alls D:

Varför just AFRIKA D:

Ni bara flyttar längre och längre bort D:

Kul föt er, men jag gråter, jag täner på er varjhe dag.

Faan, jag älskar ju er.

Varför?

Vi kommer väl alltid vara BFF?

Lämmna mig inte, jag lever inte utan er D:


<3




_____________________________________________________________________________________________

Idag då..
 Vaknade havl FEM ! D:
sen så la jag mig i en annan säng, ville inte sova i mitt vanliga rum.
Vaknade istället halv sju för att jag inte orkade gå upp klockan sex, (som jag igentligen ska)
Jag gick upp iaf, han sminka mig OCH äta frukost :D 
När jag kom till skolan var bara Linn där, men när vi började kom Sara också :D
Vi åkte till Länna precis som vanligt, började asgrava åt en tjej (tant)som hade värsta frillan x''D 
Och så asgarvade fvi åt typ alla som gick förbi xD stackars människor xD 
elaka jag DX 
Matilda kom inte till skolan D: 
Dumma henne x)
 Aja iaf, fick massa skäll på syslöjden, för att vi snackade för mkt, inte ovanligt xD
 Jag blev faktiskt nästan klar med min mussla :D 
Sen hade vi rast.. Träffade Johanna :D 
Ingen lång rast ): 
Sen bakade vi (jag och Linn )  kakor :D 
Det blev ingen hitt xD 

Bilder från Hemkunskapen : 

Vår andra Plåt xD


Vår första plåt xD
 

My like the cookies :D 



Vi hade får mkt salt i dom xD 
Man blev astörstig när man åt dom xD 

Sen åt vi hamburgare :D 
asnajs xD 
jag ba helt plötsligt : 
Hemlagad  OOOOOOOSSSZZZZZT ! X''''D 
Jag och Linn asgarva, jag grät xD 
Ingne fattade någonting x) 
Linn och min humor, fyfan xD 
Vi flummade SOMFAAN på lunchrasten x'D 
Vi slängde ner våra mobiler i en trappa, min förstödes inte xD Inte saras heller /: xD 
sen tittade vi på ngt pogram som hette typ "Om du var jag " Istället för språk D: 
Jag älskar språk :D 
aja, det var väl helt okej (:
 Sen skulle vi hämta våra kakor :D
 Jag fick Linns, hon ville inte ha sina xD 
Sen tittade vi klart på alla avsnitt. 
 ja, sen var det slut på ännu en till skoldag x)

Jag Linns och Saras skor x) 



<3 

Jag lekte lite med Saras kamera x) 






Tårar..

Fick reda på att jag ska rida Jazzo istället för Danny idag ):
 
// Puss Puss Mysan



 

Kommentarer
Postat av: Mirre

sv; JAAA, HATA TULLOS OCH FRIIDROTTSDAGAR... VI HADE SAMMA GRUPPER SOM PÅ FUCKING VIVECKAN!!!

2009-05-19 @ 17:55:46
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0