Hoppade Jazzo idag :D

Eftersom jag inte kunde rida Danny eftersom att Maria Wedin red hnm, så fick jag hoppa Jazzo,
 Ibörjan trodde jag att jag skulle dö, det var jätteläskigt,
Vi skrittade, han kunde inte gå först, han fick panik /:
Sen började vi trava, an lyssnade ganska bra, hade en ganske bra form..
Sen i galoppen, så typ sprang han ifrån mig /: ..
Sen var det skrittpaus, och efter det skulle vi hoppa D:
Jag ville seriöst DÖ
 jag sa att jag tänkte ta det i trav först, jag höll om som i bara den.
"lugn lugn" sa jagtill mig själv xD
 Men sen var han över ! :D
Jag hade klarat det, och jag menar, det var aslågt xD
han sprang ifrån mig 2 gånger / :
Jag har fett ont i bena nu..
Men jag är väldigt nöjd :D
 Vi fick asmkt publik x)
det var härligt :D
 Sen var jag lite med Amanda Becker, vi hittade en kamera som ngn hade glömmt i stallet /:
aja.. Vi ses :D

// Puss Puss Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0