Härlig dag tillslut (:

Igår blev det en härlig dag trots allt.
Jag satt vid datan, och det knackade på ddörren, det var Piff, KS och bästavän :D
Vi hade askul och dom sov hemma oss mig (:
härlig dag trot allt :D
Vi gick upp nio på morronen för att åka till stallet, (iaf jag och Ebba)
Dom andra gick till Piff.

Tack för kvällen tjejor :D <33


Idag har jag ridit Jazzo och Danny. Det var asmysigt :D <3
Först red jag Jazzo tsm med Ebba som red Casio.
Vi red runt gården först, och båda Jazzo och Casio dummade sig ):
Men det gick bra när vi red ner  till volten :D
Först i början gick det sådär, sen gick det asba och i slutet när jag galopperade fick han värsta panik och drog /:
Det var mysigt iaf :D <3
Direkt från den ena hästen till den andra.
Danny stod på tur, jag trodde att han skulle vara som vanligt, men idag var han en ängel :D <3333
ÅÅH jag älsakr min häst ! :D <33
Ebba filmade, tack bästis, älskar dig <3
Sen fick Ebba rida lite också :D Det gick bra för dom, det är sjunde gången nuj :D
Senare ikväll ska jag rida lektion för mamma först och jag venne vilken häst jag ska ha /:
 Sen ska jag rida privatlektion på Elvida :D
hoppas, hoppas vi passar :D

Jag fattar inte vf jag skriver så mkt, det är ju ändå ingen som läser min blogg ):

// Puss Puss Mysan

Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag läser! :0

2009-05-23 @ 18:24:05
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: Mysan

Det är bara du som läser xD

2009-05-24 @ 16:37:54
URL: http://kentsdottern.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0