En lååång dag.

Hejsan :D

Idag har det varit en lååång dag för mej x)
det börjar med att jag vaknar tio i sju, bussen går tio över. Men jag hinner sminka mej och hela skiten x)
Kommer till skolan, Sara var inte där D: Men som tur är va Linn där och sa att Mathilda skulle komma senare ! :D
 Vi åker till Länna, jag fryser som faan för det var så jävla kallt ute D:
Går på bussen, jag och Linn var ovanligt tysta, vi brukar alltd flumma på bussen x)
Sen börjar helvettet. Vi har syslöjd och jag håller på med en snäcka eller vafan det är x)
Och så ska jag hämta boken med alla mappar och så, jag typ öppnar permen utan mening och tar ut alla papper -.-
Sen så ska jag nåla, har alla nålar i en burk, tappar burken -.-
Jävla helvete xD
Sen har vi rast, jag Linn och Mathilda flummade som fan typ asgarva så att alla hörde, Bellander kom och Mathilda sa "det kommer ngn! Gömm er! "
Jag gömde mej bakom Mathilda, så ba står ngn där, det var Bellander x)
Jag går fram, kramar henne och snackar lite, sen drar hon och vi fortsätter flumma,
Vi får reda på att vi inte ska ha språk eftersom det kom en jävla "Miss Mulah" tant från Indien D:
aja, sen började hemkunskapen, vi skulle göra smulpaj, jag fick jobba med Håkan, jag kännde mej som värsta slaven, inte okej (:
Sen sa han åt mej vad jag skulle göra, men han var ändå snäll, och sen när vi va klara (masten var inte klar" Så skulle vi diska lite, jag bara väntade på att han skulle säfga "My diska nu förfan" Men.. HAN STÄLLDE SEJ Å DISKA :D:D
Jag blev asglad ! :D Fan vilken gentleman :D
aja, sen när maten var klar så åt vi, det var jätte gått (:
Vi åt vaniljkräm och så sa dom typ (killarna) "Den som äter en hel sked med vanilljkräm är cool" Först gjorde Håkan det, han gjorde värsta minen xD
Sen Eric, men han är ju fan allergisk, sen skulle Jesper äta men han vågade typ inte, jävla chiken xD
 sen så jag ba " Det är ju fan inga problem, aslätt ju "
alla ba "ät då, ät! "
Jag ba "okej" och så åt jag det, helt normalt, inte en min.
Alla blev så jävla ägda XD
alla ba "ÅÅÅÅÅÅÅÅH" jag ba hehe xD
 Sen hade vi rast, jag FLUMMADE SOM FAN XD
Jag drog ner Mathildas byxor 3 gånger på en dag xD
aja iaf, när det hade varit rast ett tag, så var jag på en bänk, typ halvsov, och så knöt mathlida en knut av mitt hår på bänken !! Jag kom inte loss, låg på golvet å asgarva xD
Sen hjälpte dom mej loss x)
 tur för dom..
Sen så skulle fvi träffa "miss Mulah"
ASTRÅKIGT ! Höll på att somna fleeeeeera gång x)
 lyssnade på henne i typ e timme D:
Sen hade vi SO .. Typ aslätt allting, jag gillar faktiskt Eva lite grann (a)
ALLA typ skrek å prata och gnällde och ba bla bla bla. tillslut så ba "HÅLL KÄFTEN!!! " Det var jag som fick damp xD
 Jessica i min klass typ gloddre på mej nåra minuter xD
 det blev iaf tyst (a)

Sen åkte vi hem (:
Vänta på bussen ASLÄNGE D:
tillslut kom den iaf xD
Alex mamma kom inte å hämtade oss, så vi fick gå hem D:
Det var ganska kul när Alex var med, saknaar henne :D
när vi typ var framme kom mamma på vägen å ba " Jag är påväg att hämta dej nu "
 Kom hem och det första jag får höra är " Din råtta är döende"
:'( R.I.P Piff Å Amigo <3
jag åkte med Alex i stället x)
Skulle hoppa terräng (:
var ASNERVÖS :s
När jag kom till stallet var det bara 45 minuter tills jag skulle rida, kände mej en aning stressad...
Danny var svart som vanligt ):
Och jag hittade inte hans benskydd så han fick ta Jazzos. (:
Dom var lite stora (a)
Aja iaf, gick ner, det var asmånga som skulle hoppa :D
Siri var deär å fottade !! :D
Men jag hade ngt jävla western bett x)
han lýssna asbra :D:D
SUPERNÖJD :D
mene, han stannade 3 gånger, men det gör ingenting, jag älskar hnm iaf <3
Jag började gråta för att jag insåg hur mkt jag älskar hnm <33
jaja, jag red inge bra men han hoppa iaf :D
Sparris ska sova oss mej i helgen :D :D :D  <33
Sen var jag klar, red ett varv runt gården, var asmysigt (:
hittade loffes censkydd, lämmnade den till Bea x)
Sen väntade jag på Hörberg, Bellander å syster <3
väntatre ett tag med tillslut så kom dom :D
AAH asmysigt, älskar dom verkligen <3
Sen åte jag hem, mormor ätr här ! :D
Men när jag var hemma och bytte om, så kom mina rannar som jag inte känner (dom är 6 år) Och bara kom in! :s
vadfan vill dom mej xD
aja, det har varit en lååååång dag, som jag sa, hoppas att ni orkade läsa x)
 

23:21 : Min råtta Piff dog. DX ÄLSAKR DEJ PIFFEN D: <33

R.I.P

Puss Puss // Mysan

Kommentarer
Postat av: Mirre

Va? D: .. R.I.P Piff! :( <33



Men låter som resten av dagen var bra! ^^ <33 Bra det, glömmer dig aldrig! :D <33

2009-05-13 @ 19:21:22
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0