Till min syster

Vers: Syrran du ær allt før mig, du ær allt som jag vill ha jag ælskar dig føralltid, från natt till dag.  Jag vill va som du, modig och snæll. Och det bæsta med dig. Att Du ær dig sjælv. Gullig på ett sætt, men ændå så stark. Vart med om så mkt, som ingen annan har, Och min høgsta ønskan ær att du stannar kvar. Stannar hær oss mig, i alla mina dagar, førlåt kæra syster om du tycker att jag klagar.

Jag saknar dig så mycket, att det næstan gør ont, vill ha dig hæra, vill att du ska va næra.

Vi ær så vældigt lika, på många massa sætt. Att vara med dig, det kænns så himmla rætt.


Ref : Syster du vet att jag ælskar dig, du vet att du betyder mer æn guld før mig. Den hær låten suger, men jag ger den till dig, førlåt om du ær missnøjd, men du betyder mycker mera.

Freja, min syster du ær mitt allt, fortsætt leva livet


Vers:  Vi sitter i samma båt, som du en gång sa, vi har samma minnen, du ær så himmla bra.

Du ær min ena halva innuti mig, det ær som om jag, alltid har kænnt dig. Som att du fanns dær redan nær jag føddes, men så har det aldrig varit, jag har bara farits bort till mina drømmar men jag skiter i det. Før du ær min syster, inge mer med det.

Du ær bara bæst, och det vet du redan om, ta åt dig av berømmelsen, jag kan sæga om det gånger om.


Ref : Syster du vet att jag ælskar dig, du vet att du betyder mer æn guld før mig. Den hær låten suger, men jag ger den till dig, førlåt om du ær missnøjd, men du betyder mycker mera.

Freja, min syster du ær mitt allt, fortsætt leva livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0