SUPER DUPER HAPPY FACE :'D

YEEY! :D I have a fucking happyface :D Jag fick reda på att jag åker hem en dag tidigare :D
Jag saknar mitt hem, jag saknasr mina bæsta vænner, jag saknar affærerna, jag saknar Danny, jag saknar Stockholm, jag saknar mamma, jag saknar mitt hus, jag saknar min hund, jag saknar min katt, jag saknar mitt liv. ):
Bara fem dagar kvar :D

Idag sov jag aslænge, och sen nær jag vaknade låg jag vaken i sængen typ en timme till x)
Sen skulle jag bada på hotellet brevid, det blev ingen hitt .  -.-  
Typ askallt i vattnet, as mkt strømmar, och allt var bara skit. Det var bara tanter och småbarnsfamiljer dær -.- 
Och sen var det en tjej från Kiruna nær jjag bastade, hon pratade med mig, men jag fattade inte ett skit, hon babblade oavbrutet i 10 minuter.  Jag ba A jo haha. typ..  -.-
Sen kom jag hem, sov x) 
Jag sov i typ en timme xD 
Och nu ær jag hær. Jag ær en jævla data nørd x) 
men skit samma xP 
Nu ær det ju midsommar, och den hær midsommaren SUGER KUK 
(ursækte språket) 
men det ær fan sant. 

aja, Jag bjuder på en gammal favoritbild (a) 



Ha en bra midsommar :D 

// Puss Puss Mysan
 
 


Kommentarer
Postat av: Mindou

JAG ÄLSKAR DEN BILDEN! vem tog den? :)

2009-06-19 @ 20:41:28
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0