Mer æn førlåt kan jag inte sæga .

Idag ska jag till ett stælle som heyter glæntan, jag ska typ bara kolla på utsikten -.-'
 Idag har jag gjort typ seriøst ingenting ):  sov till 11 .
Mormor ba " det ær asvarmt och inga vindar ute, kom och æt frukost!" Jag brukar lixom vara sængliggande i en timme xD
Och så gick jag iaf ut, då børjade det ju såklart blåsa som faan! D:
Så jag gick in och åt frukost (a)
Mirre ringde till mig helt førtvivlad, jag kunde inte komma hem till henne den 24, nær hon blir 13 ..
Hon børjade typ gråta ? :O Jag hørde iaf att hon blev fett fesviken, men det ær faktiskt inte mitt  fel... Lixom, asså jag gillar ændå att vara hær, jag tænker inte åka hem en dag tidigare.. Eller snarare två dagar tidigare..
Och NEJ  jag har inte hittat en snygg kille jag ska bli tillsammans med, och jag tænker inte hitta ngn xD
Jag fattar ju inte ett dugg av vad dom sæger hær uppe (?) xD
jaja,, Pallar inte skriva mer, men det ær fan rekord, 4 besøkare -.-

Kommentarer
Postat av: Mindou

jag var inte förtvivlad.. Men herregud det är inte ditt fel xD det gör inget. :P klart att det är synd att du inte kommer , men du kan ju komma ngn annan gång? asså förlåt om du missuppfattade allt men det är liksom lite andra planer som ändrats samtidigt så jaa.. lång historia XD och det är klart du inte ska åka hem tidigare om du inte vill : o

2009-06-20 @ 16:06:36
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in min blogg www.linastte.blogg.se och skriv en liten komentar om vad du tycker



kram!



fin blogg !

2009-06-20 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0