Førlåt blogg..

Førlåt, jag har inte skrivt på længe, jag har inte orkat. ,Det har hænt så mkt i mitt liv.
men men, nu ska jag børja blogga igen, jag saknar blogglivet  (a) Jag har så himla tråkigt nu. Asså jag ær i Piteå med min mormor, ska vara hær i en vecka till, jag har redan varit hær tre dagar., Det ær mysigt, men mormor orkar typ ingenting, och lixom, jag vill ju vara med mina vænner.. Tur ial att dom har en dator som jag får låna iaf (a) 
Dom jag bor oss heter Carin och Margareta, dom ær syskon och har  7HUS PÅ TOMTEN " :O'
Och detr ær sand istællet før græs. 
Fett fint :D 
Idag schoppade jagoch mormor, vi handlade lite smink, ett par skor och underklæder, och jag råkade køpa (eller, min mormor) køpte ett par stringtrosor till mig i storlek XL -.- Men nu orkar jag inte skriva mer (a) 

// Puss Puss Mysan
 

Kommentarer
Postat av: Mindou

PÄTÄÅ

2009-06-18 @ 21:25:24
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: Matildaaaaaaa

Åhh. mysan, jag saknar din mer än mest! kom hem nu !! <333

2009-06-18 @ 23:14:54
URL: http://midweek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0