Julklapparna = lycka.

Nu var presenterna klara.
Jag fick väldogt många julklappar, eftersom vi inte skulle ha några över huvudtaget.

MINA JULKLAPPAR:

Ett marinblå alround schabrak med silverkant, mormor.
En marinblå flughuva med silverkant, mormor.
Ett pullarträns, svart, mamma
Ett par marinblå fleece lindor, mamma.
Panlampa, mormor
1000 kr, öronmärkta till Danny, morfar Stig.
Lott, ingen vinst, morfar Stig
En perfym, av en i munktorp
En handduk med texten My, Morfar Lars
Tekopp samt fat, Margareta
Marcara, mamma
samsung mobil, mamma
filt, mormor
läppglans, mamma
Strumpor, mamma
Halsband, mamma
2 finfina bilder, sis
hanskar vita, mormor.
Tuggummi
En Brolle CD, Morfar Lars

DOM JAG GAV:


Choklad, mormor
Choklad, micky
Läppglans, sis
nagellack, mamma
nagellack, *******

Hoppas ni har haft en likabra jul som jag :D


// Puss Puss Mysan

Kommentarer
Postat av: M

bra att du bloggar nu ^^ har man något att läsa igen c:

God jävla jul myrslok <3

2009-12-25 @ 14:04:25
URL: http://matildafail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0