bästavän. <3

Bästavän, vart ska jag börja ? .. Du är den jag alltid har sett upp till, den som jag saknar, den man verkligen kan prata ut med, du finns alltid där när man vill ha dig. Och jag kommer alltid finnas här för dig, det vet du va? Du betyder så grymt mkt, vad skulle jag göra utna dig ? Utan dig skulle jag gömma mig för världen, men med dig vågar jag vara mig själv, man behöver inte fixa sig när man kommer till dig, man kan ha sina vanliga mjukisbyxor utan att gör något . Du är ett år äldre, men det känns inte som det, hoppas att det inte spelar nån roll för dig heller. Din personlighet är underbar, du är så himmla gullig och snäll. Alla våra minnen xD Heelt crazy oc h underbara! <3 Jag kommer ALDRIG släppa taget, vad som än händer. Jag älskar dig min bästaste bästevän Ebba, tro aldrig något annat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0